Philippines here I come! - Reisverslag uit San Mariano, Filipijnen van Jordy Groffen - WaarBenJij.nu Philippines here I come! - Reisverslag uit San Mariano, Filipijnen van Jordy Groffen - WaarBenJij.nu

Philippines here I come!

Door: Jordy

Blijf op de hoogte en volg Jordy

06 September 2011 | Filipijnen, San Mariano

Eindelijk begint mijn volgende avontuur. Ik ga naar de Filipijnen voor
afstudeer opdracht (hierna ben ik klaar:)).
Ik ga werken met de ernstig bedreigde Filipijnse krokodil. Onder
andere vangen, wegen, meten en speeksel afnemen(speeksel analyseren in
het lab). Ik vertrek morge en dan is het leuk als je vanochtend wakker
word en je ziet dat de grootste krokodil van de wereld (6.5m) gevangen
is in de Filipijnen!
En nog meer goed nieuws! Ik kwam er gister achter dat er ook padden
zijn in de Filipijnen (de zelfde als in Australie), dus dat word weer
lekker padjes snijden opzoek naar longwormen!
Ohjah en Expeditie Robinson is opgenomen in de Filipijnen dan heb je
een beetje een idee wat voor weer het daar is.....

Zal weer wat schrijven als ik de eind bestemming heb bereikt (zo'n 3
dagen reizen)!

  • 08 September 2011 - 07:27

    Ton Oerlemans:

    Nou Jordy,

    Jij kan je hart weer ophalen en lekker weer mooie omgeving en niet te vergeten als toetje de Padjes om lekker open te snijden.
    het weer is in iedergeval beter dan in nederland.
    Veel plezier weer in het verre oosten.

  • 09 September 2011 - 08:05

    Groff037@planet.nl:

    veel plezier jordy
    pas goed op je zelf
    liefs mimie

  • 09 September 2011 - 19:52

    Marion:

    Fijn te horen dat je weer goed bent aangekomen en dat je weer direct je draai hebt gevonden. Maar ja, ik had ook niet anders verwacht, je voelt je altijd overal op je gemak!xxxxxmama

  • 11 September 2011 - 16:03

    Njordemans:

    hej jordymans,
    lycka till
    puss o kram

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jordy

Actief sinds 28 Jan. 2009
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 95115

Voorgaande reizen:

05 April 2012 - 05 April 2013

Ons leven in de Kimberley

07 September 2011 - 07 Januari 2012

Afstuderen in de Filipijnen

28 Februari 2010 - 13 April 2010

Kununurra

28 Augustus 2009 - 28 December 2009

Studeren in Zweden

02 Februari 2009 - 31 Mei 2009

afstudeerproject

31 Januari 2008 - 31 Juli 2008

stage

Landen bezocht: