Vlucht en eerste dag - Reisverslag uit Kununurra, Australië van Jordy Groffen - WaarBenJij.nu Vlucht en eerste dag - Reisverslag uit Kununurra, Australië van Jordy Groffen - WaarBenJij.nu

Vlucht en eerste dag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jordy

03 Maart 2010 | Australië, Kununurra

Ams- Fran-Sin-Darwin- (Kununurra!!!)
Zit nu op Darwin na toch wel weer een lange vlucht, met het gevecht om extra been ruimte. Amsterdam-Frankfurt geen extra been ruimte, en voor de rest van de vlucht konden ze het niet zien. Zat ik naast 3 gasten die 4 weken gingen rondreizen. Ze hadden op schiphol al in de bar gezeten. En ze waren hun gitaar vergeten!! Haahaha toen moest ik wel ff lachen!! Ze waren nog geen uur onderweg!Op Frankfurt weer opnieuw inchecken, extra beenruimte was mogelijk, €55,-!! Dacht het niet dan maar krap zitten. In het vliegtuig naar een leuke steward gegaan en gevraagd of ik bij een exit poortje mag zitten als er 1 over was. Er was nog iemand die het ook had gevraagd. Gelukkig was er een storm in Frankfurt en was het vliegveld tot 5 uur dicht geweest!! Dus de meeste hadden de aansluiting niet! Dus had een plek waar ik helemaal kon strekken, ook de stoel achter me was leeg dus kon helemaal in de relax (en snel €55 verdient). Heb ook goed geslape en maar 2 films gezien in plaats van 6! Zat naast een lange Ier dus nog even met hem gesproken over Henry en wat voor topspeler hij is:)!! In Singapore weer overstappen geen lange benen plek is maar 4,5 uur! Me knietjes waren niet blij maar heb het overleefd. Dan in Darwin de boarder security. Altijd leuk, mocht gewoon door lopen maar verderop moest ik me tas leeg halen. Dit leverde een heerlijk Cup a soup momentje op; begin mijn tas leeg te halen, overhemden, t-shirts, mes (jah heb hem toch mee), nog niks aan de hand, maar toen het kadootje voor Dave zijn dochtertje langskwam moest die open. Gevaarlijk jah een spiegeltje die je zelf kan versieren!
Zit nu al 3 uur in Darwin airport, heb me eerst omgekleed want het is, half 3 s’nachts, 28 graden! Uurtje geslapen maar werd toen wakker van de mensen, ik ging liggen toen er nog niemand was. Maar werd wakker met een gate vol(bezette ook 4 bankjes). Hier komen de kadootjes van Lee heerlijk van pas, zijn al volop gebruikt (zijn 2 kussentjes, jah hoe kom je erop he!!)
Vanavond maar een snelle toadbust morge jagen op een 3,5 meter krokodil waar ik eerst op mag springen is mijn beloofd!! Als we hem zien! Verder presentatie voorbreiden en een beetje tot me zelf komen na die drukke 4 weken:P!!

Eerste dag Kununurra
Werd opgehaald door John en gingen naar het depo/mijn verblijfplaats. Hier wonen nu ook Scottie en Claire, die ken ik al van vorig jaar en zijn super gezellig!! Claire is de enige asiatische vrouw die niet kan koken!! Toen ik aankwam op het depo ging ik eerst even kijken of me vriendjes er nog zaten en jah dus had gelijk een slang te pakken. Scott geloofde niet dat ik het wist maar dat ik hem er zag onder kruipen. Voor lunch gingen we de bar in. Na een paar biertjes wilde scott nog gaan zwemmen maar dat redde ik niet!! Moest even uurtje slape, want ging in de avonds toadbusten. Werd 3 uur later wakker en kon gelijk door naar het toadbusten. 3 padden en een python! Geen parsieten. Terug op het depo was ik kapot en ging tande poetsen en wc (na eerst 6 kikkers te hebben moeten verwijderen). Toen liep ik langs het zwembadje en daar zat een python in die er niet meer uitkwam dus die heb ik maar gered (filmpjes komen nog)! Vandaag plank van aanpak voor 2 volgende 2 weken maken en interview met krant en volgende week op de radio! Als het kan vanavond me Dave croc hunting, maar Lee komt ook terug dus moet even kijken of het mogelijk is waarschijnlijk wel:P!!

Links onder kan je je email adres invullen en als ik dan een stukje upload krijg je hier een email over!!Voor de geintreseerde.

  • 03 Maart 2010 - 07:39

    Roel:

    hahaha er gebeurd weer genoeg daar jor! ik ga je weer volgen... succes

  • 03 Maart 2010 - 07:47

    Ella:

    Hoi Jor,
    Wat snel al weer!!! Merk dat je je er weer helemaal thuis voelt!
    Veel succes daar!
    dikke kus,
    El

  • 03 Maart 2010 - 08:24

    Zwart:

    hey jonge blij dat je weer een goede reis achter de rug heb en kijk uit voor kurmet de kikker he x

  • 03 Maart 2010 - 08:37

    Karin:

    A few lines in english perhaps...? :)

  • 03 Maart 2010 - 19:28

    Luit:

    Als je die slangen meteen begraaft ben je lekker aan het oefenen voor over 5 weken bij je vader en je broer

    have fun(few wurds englies)

  • 03 Maart 2010 - 22:34

    Eenzame Danseres:

    Echt weer lekker druk Jor!
    Heb me meteen aangemeld voor de stukjes die jij gaat schrijven:D
    Kan ik het even snel zien!!
    Maar echt heel erg he!
    Ik hoorde het van me moeder vandaag dat je weg ging, ik wist het niet eens:O
    Nou ik zie je volgende berichtje wel weer:)

    XX

    ps weet je wel wie ik ben:P

  • 04 Maart 2010 - 07:50

    Marion:

    Hey man,

    Hoor het al, je mist ons geweldig!

    xxxmama

  • 04 Maart 2010 - 10:52

    Bokito:

    jor er komt weer bokito nieuws je ziet het wel verschijnen.

    groetjes bokito

  • 04 Maart 2010 - 16:41

    Mimie:

    jordy
    je hebt het weer goed voor elkaar
    ik wens je daar een fijne tijd .
    liefs mimie

  • 08 Maart 2010 - 14:05

    Sylvana:

    jor, jij je tandenpoetsen????? is dat nieuw ofzo....
    xxx je liefste syllie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Kununurra

Kununurra

Recente Reisverslagen:

31 Maart 2010

Forum weekend

26 Maart 2010

Napp springs, forum, rangers ect

08 Maart 2010

Drukke dagen

03 Maart 2010

Vlucht en eerste dag
Jordy

Actief sinds 28 Jan. 2009
Verslag gelezen: 371
Totaal aantal bezoekers 95137

Voorgaande reizen:

05 April 2012 - 05 April 2013

Ons leven in de Kimberley

07 September 2011 - 07 Januari 2012

Afstuderen in de Filipijnen

28 Februari 2010 - 13 April 2010

Kununurra

28 Augustus 2009 - 28 December 2009

Studeren in Zweden

02 Februari 2009 - 31 Mei 2009

afstudeerproject

31 Januari 2008 - 31 Juli 2008

stage

Landen bezocht: