Western Australia week 14-2009 - Reisverslag uit Kununurra, Australië van Jordy Groffen - WaarBenJij.nu Western Australia week 14-2009 - Reisverslag uit Kununurra, Australië van Jordy Groffen - WaarBenJij.nu

Western Australia week 14-2009

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jordy

06 April 2009 | Australië, Kununurra

Artikel dat gestaan heeft in de Western Australian

• 06 April 2009 - 11:50

Paulien Kolk:

leuke foto,s jor!!
    menigeen zal je benijden, wat een aventuur zeg,het ga je goed.
    groeten paulien

• 10 April 2009 - 17:37

Syl:

hee jor, ben de dagen al aan het aftellen hoor!! heb echt zin om die kant op te komen en het verbaasde me dat wes wilde dus ja dan zeg ik geen nee!!!! ik ben er klaar voor hoor haha nu nog boeken (morgen) en dan zorgen voor de prikken en dan de koffers pakken. maar we gaan wel met dolfijnen zwemmen he!!!!! hoe gaat ie verder met je vinger?? nou ik spreek/lees je morgen en tot over 2 weken en moeten we nog iets hollands voor je meenemen, dropjes...??? dikke kus syl

• 12 April 2009 - 17:49

Ans Gerritsen:

ziet er allemaal goed uit. groetjes ans

• 17 April 2009 - 09:38

Marion:

Hey man,
    Een super gezellig, spannend en leuk weekend in Darwin! Lekker naast de deur; 1600 km rijden voor een feestje!

• 17 April 2009 - 17:12

Ella:

Hey Jor, alles nog oké? Hier begint het alweer te kriebelen!! Dit weekend moeten de huisjes klaar staan en worden ze naar het strand gereden!! Wel weer gezellig om iedereen te zien. Heb maandag nog je grote broer gesproken, heeft veel zin in de vakantie, ziet alleen tegen de vliegreis op. Morgen gaan ze het onderstel van Cris onder haar paleisje lassen!!! Kortom, ook wij hebben zin in de vakantie. Gelukkig zien we jou dan ook weer snel! Wel alles heel houden voor het beach-ballen etc!!! Dikke kus van Ella